Ha bárki bármely hasonlóságot vél felfedezni a történetek szereplői, történései, helyszínei és a valóság között, az csak a véletlen műve... XD
Minden jog fenntartva! Értsd: Ne koppints!

2010. február 6., szombat

Hála...

Szijja Mindenki!

Nagyon köszönöm, hogy ennyien olvassátok a blogomat, és írtok a chatre meg a kommentekhez. És bár csak két hete nyitottam az oldit, máris 500-on felül van a látogatószámláló! Ebben közrejátszanak azok a remek írók, akik ki tették a linkemet/Banneremet a blogjaikra. Köszi!

Amúgy ha lesz min. 8 rendszeres olvasó, és 1000 fölé megy a számláló, írok egy általatok választott novit! Már most várom az ötleteket! E-amil címem fenn van a blogon! 

Nagyon szeretem a Twilight Sagát, így úgy döntöttem megírom a Twilight-ot Rosalie szemszögéből. Persze lesznek részek, amiről Rosalienak halvány lila gőze sem lehet, hogy megtörtént, itt egy-egy saját storyval egészítem majd ki. De! Csak akkor kezdem el írni ha lesz még egy-két rendszeres olvasó, és min. 5 komi ehhez a bejegyzéshez, amiben megírjátok, hogy szerintetek jó, vagy rossz ötlet-e ez. Kérlek támogassatok!!!!

Jó olvasgatást: Tyta

U.i.: Komikat és 8 rendszeres olvasót! LÉCCI LÉCCI LÉCCI LÉCCI! Ne felejtsétek le! Kérlek!!!!

1 megjegyzés:

pixielove írta...

Sztem nagyon jó ötlet ez a twilight -rosalie szemszögéből.
Hiszen ő az egyetlen aki nem bírja annyiira Bellát...
Kiváncsiam várom, hogy mit produkálszxD
hajráááá!!!